BloggerKépző kihívás 3. nap
A blogom nevének jelentése

A BloggerKépző kihívás harmadik napja is itt van. A mai téma a Blogom nevének jelentése.

bk03.png

Őszintén sosem gondoltam, hogy valakinek el kell mesélnem, hogy miért IMWM az IMWM. De ha már itt ez a feladat, akkor megpróbálom összeszedni, hogyan is jött létre ez a név.

Talán a kezdetekre is visszanyúlhatunk. Már említettem, hogy volt jó pár blogom ez előtt. Az elsőt még D. R. blognak hívták. Semmi doktori dolog nem volt benne, egyszerűen csak a Dóri és Réka (húgom) blogja volt rövidítve. Valahogy mindig is szerettem azokat a neveket, amit könnyen lehet kötni az írójához. Ahogy már írtam, ez a blog sajnos törlésre került.

A későbbi blogjaimnak már szerettem volna valami hangzatos, külföldies nevet adni, így volt már My world, La vie, Mi mundo… Ezek egyike sem élt pár hónapnál több ideig. Így utólag visszagondolva, sosem voltam túl fantáziadús nevekben. Mindig is ezt a részt tartottam a legnehezebbnek. Szinte állandóan volt témám, amiről írjak, mindig találtam hozzá platformot, találtam képeket, de mindig elakadtam ott, hogy mi legyen a neve.

Az eggyel ezelőtti blogom az In My Mind nevet viselte. Azért választottam ezt, mert sokféle dologról akartam (és akarok is) írni, amik általában megfordultak a fejemben. Meg azért jobban hangzik az In My Mind, mint az, hogy Az elmémben vagy A fejemben. Egészen megszerettem ezt a nevet, aztán rájöttem, hogy a reblog nem épp a legjobb platform. Sokszor akadozott, nem töltötte be a képeket, nem engedett belépni, így átköltöztem a blog.hu-ra.

Szerettem volna megtartani a nevet, de nem engedte az in-my-mind.blog nevet a rendszer, így kellett egy kis változtatás. Először az imm.blog-ra gondoltam, de ez meg túl rövid volt. Végül jött az az ötletem, hogy beleteszek mégy egy szót, ez lett a weird. Mivel a leggyakrabban megkapott jelzőim a furcsa, más, mutáns voltak így igazán nekem valónak éreztem és érzem is ezt a szót. Így már használhattam az IMWM nevet, ami szerintem nem is hangzik annyira rosszul.

Most bárki téved az oldalamra az egyből láthatja, hogy itt egy furcsa lány furcsa gondolataival találkozhat, így nem árulok zsákbamacskát.

Ti mit gondoltok, jól választottam nevet?

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr4914925614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása