5 hasznos kerti eszköz Aliexpressről

Egyre jobb az idő és egyre többet lehetünk a szabadban. Sok növényt már el kellett ültetni, de például sok virág csak ezután következik. A kertészkedés nem mindig egyszerű, de most összeszedtem 5 olyan dolgot Aliexpressről, ami megkönnyítheti a dolgunkat.

hasznos_kerti_eszkozok_1000_ft_alatt.png

Már korábban is írtam arról, hogy Aliexpress-en sok hasznos és olcsó dolgot találni és ez a kerti eszközöknél sincs másképp. Az alább felsorolt termékeket már én is használtam és szívesen ajánlom őket másoknak is. A nevekre kattintva megtaláljátok az eszközök oldalait.

  1. Ásókesztyű
    Nem mindig jó érzés a földben turkálni, viszont van, amikor ásóval nem lehet pont olyan lyukat ásni, mint amekkorára szükség van. Ilyen esetekben nagyon hasznos tud lenni ez a karmokkal ellátott kesztyű
  2. Öntöző
    Ez főleg a kisebb cserepes, esetleg benti növényekhez működik jól. Könnyen, kényelmesen és pontosan lehet adagolni a vizet.
    Én ebből egy kisebb fajtát használok a kaktuszaimhoz és imádom. Már ott tartok, hogy kell egyet rendelnem apának is, mert mindig az enyémet használja.
  3. Jelölőcímke
    Volt már olyan, hogy elültettem a virágokat, aztán elfelejtettem, hogy pontosan hová melyiket tettem. Ezekkel a címkékkel elkerülhetem, hogy megint így járjak. Többféle színben is kapható, így még a különböző fajtákat is könnyedén megjelölhetjük.
  4. Mini kertiszerszámok
    Vannak növények és helyek, amikhez nem érdemes előszedni a nagy ásót és gereblyét, az ilyenekhez használható jól ez a kis készlet. Igazából nem annyira mini, tehát egy kis virágoskertben is jól használhatóak, de persze a cserepes növényeknél is jól működhet.
  5. Növényszárra való klipsz
    Na, ebből az elnevezésből nem tudnám miről van szó. Vannak növények, amik túl magasra nőnek, esetleg a vékony száron nagy termés/virág lesz és azt nem bírja, ilyenkor karóhoz szokás ezeket kötni. Ebben lesz segítség ez a klipsz, amivel rögzíthetjük a karóhoz a szárakat, úgy, hogy ne sértsük a növényt és külön pozitívum, hogy többször használható.

+1 „Keltető”
Amint megláttam, rögtön beleszerettem ebbe a kis „inkubátorba”. Lehet benne paprika, paradicsom palántát nevelni, én kis kaktuszokat tartok benne. Ez drágább, így került a +1 kategóriába.

.

Remélem tudtam nektek segíteni ezekkel a hasznos eszközökkel.

.

.

.

Dooir

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr3915628112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása