Évzárás számokban

evzaras_szamokban.png

Búcsút inthetünk 2018-nak, így ideje összefoglalni mi minden történt ebben az évben. Egy másik bejegyzésben olvashattátok a személyes verziót az évemről, itt pedig magáról a blog elmúlt hónapjairól olvashattok.

Először is 2018. augusztus 27-én elindítottam a blogot. Előtte is voltak már blogjaim, de egyiket sem vettem még ennyire komolyan, mint ezt. Bár igaz, hogy még csak 4 hónapos az imwm én mégis úgy érzem lesz jövője is.

Ebben a négy hónapban összesen 33 bejegyzést osztottam meg veletek. Ezek közül az 5 legsikeresebb:

5. Back to school #1 -674 megtekintés

4. Back to school #2 – Diáktípusok -784 megtekintés

3. Novemberi kihívások a nagyvilágból -1421 megtekintés

2. Karácsonyi ajándékötletek -2143 megtekintés

1. Back to school #3 – Tanártípusok -17804 megtekintés

Igazából engem is meglepett ez az eredmény mert én nem ezeket éreztem a legjobb bejegyzéseimnek, de úgy látszik nektek tetszettek.

Összesen 24016 megtekintése volt a blognak 17989 különböző eszközről. Ez nagyon jó, egyrészt mert még elég friss a blog ez pedig elég nagy szám, másrészt azt jelenti, hogy vannak visszatérő látogatók is.

Összesen 33 komment érkezett, bár ezek nagyrésze mind ugyanannál a bejegyzésnél van. Furcsa volt látni, hogy rögtön az egyik első bejegyzésem alatt, hogyan életre kelt a kommentszekció és már nem nekem kellett válaszolgatni egy idő után, hanem ti is elkezdtetek egymással beszélgetni.

November 18-án elindítottam a blog Instagram oldalát is. Nos azt tudni kell rólam, hogy a való életben sem nagyon posztolok, így még mindig nem jöttem rá hogyan tudok jó képeket megosztani, amik titeket is érdekelhetnek. Összesen 6 kép van kint jelenleg és próbálok minél gyakrabban posztolni, de egyre inkább rájövök milyen nehéz jó képeket csinálni. Főleg könyvekről vannak kinn képek egyelőre, de szeretnék a jövőben többféle dolgot is megosztani veletek.

Az Instagram oldalnak hála rengeteg könyves bloggert találtam és tényleg az ő képeik mellett még én is simán átpörgetnék magamon. Ha olvassa ezt a bejegyzést olyan, akinek ilyen könyves instája van, az adhatna pár tippet a képekhez.

Szerintem és az Instagram szerint is ez lett az eddigi legjobb kép:

 img_7143.JPG

Kicsit több, mint egy hónap alatt itt 36 követő jött össze, ami számomra baromi soknak számít. Őszintén én olyan 10 körüli számra gondoltam, úgyhogy ez hatalmas öröm számomra.

Az pedig egy másik pozitívum, hogy a storykba kirakott szavazásoknál és kérdéseknél egyre többen reagálnak.

Ha már közösségi oldalak, a blognak létezik egy Facebook oldala is. Őszintén ezt nagyon nem is használom, max megosztom, ha egy új bejegyzés kikerült. Ezt összesen öt ember likeolta. Talán, ha belejövök ebbe a social media használatba akkor kicsit ezt is felpörgetem, de most inkább az Instagramra koncentrálok. Meg természetesen magára a blogra.

Ez lett volna a blog eddigi 4 hónapja számokban. Kíváncsi vagyok jövőre ilyenkor milyen adatok lesznek az év végi összegzésben.

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek! Egyetek sok lencsét meg malacot, hogy szerencsétek legyen, és tartsátok meg minél tovább a fogadalmaitokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr2214522892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása