Decemberi BuJo oldalak

decemberi_bujo_oldalak.png

Egyszer már írtam nektek az én kis mindenes füzetemről (hivatalosabb nevén Bullet Journal) és ígértem nektek folytatást. Most olyan oldalakat hozok nektek amiket érdemes lehet decemberre beépíteni a naptáratokba, legtöbb újdonság nekem a karácsonyi készülődéshez köthető. Sokat ezek közül én is használok és működnek is, úgyhogy csak ajánlani tudom használatukat.

Havi rendszerező

Úgy gondolom ez elég alap minden hónapra, úgyhogy nagyon nem is részletezem.

Hangulat követő - mood tracker

Mostanában ezt már nem használom, de karácsonyi hangulatban nagyon aranyosakat lehet találni. Lehetnek ajándékdobozok, színes égők, karácsonyfadíszek vagy akár hópelyhek az egyes napok.

Ajándéklista

Ez nálam egy új oldal és talán ez a leghasznosabb. Mindig elfelejtem kinek mit is akartam adni, így viszont minden ötletemet feljegyzem és legfeljebb majd kihúzom ami mégsem kell. Illetve az ünnepek közeledtével látom, hogy mi az amit még be kell szereznem. Nálam csak három oszlopa van a táblázatnak: név, ajándék, megvan. Bele lehet írni még az árat, hogy hol veszed, hogy már becsomagoltad-e és minden mást amire úgy érzed, hogy szükséged lehet.

Kalendárium

Kiskoromban odavoltam (vagyis vagyok) a kalendáriumokért. Most (mások szerint) félig felnőtten már nem kapok a rokonoktól csokival teli ablaknyitogatós karácsonyvárókat, de ezt is bele lehet építeni a bullet journalba. Én egy karácsonyfát rajzoltam, rajta 23 gömbbel és egy csúcsdísszel. Csoki helyett, minden napra egy kis színezés jut. Persze itt is lehet egy csomó másik féle mintát kitalálni.

Bakancslista

Mostanra szokásommá vált minden évszakra külön bakancslistát alkotni. Most kivételesen egy hónapra terveztem, decemberre. Már a legtöbb pontja meg is van, ha érdekel akár meg is oszthatom veletek a blogon. Ezt én sosem csicsáztam túl, egy egyszerű lista van csak a füzetemben, de természetesen ez is teljesen személyre szabható.

Sütireceptek

Ezt az oldalt én nem használom, de aranyosnak tartom. Bele lehet írni a kedvenc karácsonyi süti recepteket, a legfinomabb mézeskalácsot, a mama sütijét amit csak karácsonykor csinál. Tudom nem süti, de akár az otthoni forrócsokink titkos receptjét is feljegyezhetjük.

Hálalista/szeretetlista

Talán karácsonykor nagyobb jelentőséget tulajdonítunk a szeretetnek és a hálának, mint az év többi részében, ezért is tartom jó ötletnek a hálalistát. Minden nap feljegyezheted bele azt az egy-két dolgot amiért akkor épp hálás vagy. Ezeknek nem kell nagy dolgoknak lenni, nálam pl ilyenek is szerepelnek, hogy van hely reggel a buszon, vagy hazafele nem ázott át a cipőm.

Fogadalmak
Egyelőre úgy néz ki mintha az Újév még messze lenne, pedig az is pikk-pakk itt van. Decemberben már erre is lehet készülni és össze lehet írni a fogadalmainkat. Az már egyénfüggő, hogy ebből ki mit tart be, de tapasztalataim szerint sokkal hatékonyabb ha ezeket leírom mintha csak magamban megfogadnám.

Számomra most ezek a kiemelt decemberi oldalak, persze ezeken kívül is lehet még sok mindent (pl: heti tervező, szokáskövető, menütervező, költségvetés, to do listák, rajzos oldalak, idézetek, filmlista...) nagyjából úgy bármit. Végülis a bullet journal lényege a személyre szabhatóság.

Ti milyen oldalakat használtok a mindenesfüzetben?

(Mindegyik képet Pinterestről szedtem)

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr5214394290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása