BloggerKépző kihívás 24. nap
Öt kedvenc blogom/bloggerem

Előre szólok: ez nem egy jó bejegyzés, de teljesíteni akarom a feladatot.

A kihívás során több nehéz téma is felmerült és még a számomra legnehezebbek hátrébb vannak. Most is egy olyan következik, amin gondolkodtam, őszintén abban sem voltam biztos, hogy megírom. Igazából ez azért is furcsa, mert ez a téma az egyik kedvencem, de én mégsem tudok mit írni.

bk24.png

Ma az öt kedvenc blogomról és bloggeremről kell írni. És hogy ez miért nehéz téma? Mert nincsenek kedvenceim. Sokszor sokféle bejegyzést olvasok, általában Facebook csoportokból vagy i2-ről nézem őket, de alig van, amit hosszabb távon követnék. Most olyan oldalakat osztok meg amik/akik inspirálóan hatnak rám vagy szívesen böngészek náluk.

 

Metaforaszennyezés

Már nem is emlékszem hogyan találtam rá Sára blogjára, de hamar az egyik kedvencem lett. A témái érdekesek, hasznosak és általában aktuálisak. Az írási stílusát is nagyon szeretem. Általában nemigazán szeretem, ha valakinek eltér a véleménye de Sáránál még ezeket a bejegyzéseket is szívesen olvasom. Szerencsére ezekből a posztokból van kevesebb.

 

She.hu

Szeretem olvasni a cikkeiket. Vannak vicces, megható, meghökkentő, hasznos és gyakran aktuális bejegyzések. Gyakran vannak olyan posztok, amiket én is szívesen megírnék, de mivel lassan dolgozom, náluk előbb olvasható és úgy már másolásnak tűnne.

 

És itt kifogynak az általam látogatott blogok. Oké, ez kissé gáz, mert ahogy a többieknél olvastam ők alig tudtak válogatni a bloggerek közül. További három inspiráló oldalt mutatok be nektek.

 

Pinterest

Lassan úgy is mondhatnám, hogy a legjobb barátom. Mindenhez találok ötleteket, tippeket, legyen szó írásról, kreatívkodásról, tanulásról, táncról, edzésről. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

 

Instagram

Rengeteg szuper kép és szuper ember van ott. Bár inkább könyves és életmódbloggereket találok, úgyhogy, ha tudtok valakit, aki blogger és nem csak könyves, nem baba-mama, nem utazós és nem evős dolgokkal foglalkozik akkor légyszi írjátok meg.

 

Facebook

A korosztályom tagjai általában elutasítják a Facebookot viszont, ha okosan használjuk akkor rengeteg információhoz hozzájuthatunk.

 

Nos ahogyan látjátok ez egy muszájból megírt bejegyzés lett. A jövőben igyekszem ennél jobbakat írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr5614970806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása