BloggerKépző kihívás 19. nap
A legrosszabb szokásaim

Már korábban olvashattatok bűnös szokásaimról, amiben igazából rossz szokásaimat gyűjtöttem össze. Mivel a mai feladat a legrosszabb szokásaim, így az előző listát bővítem ki.

bloggerkepzo.png 

 

Telefonozás

Ez nem bővítés mivel már az előző listámban is szerepelt, de rossz szokásaim közül ezt tartom a legzavaróbbnak az összes közül. Szerencsére hétről hétre csökken a képernyőidőm és próbálom akkor is csak arra használni, amire nagyon muszáj.

 

Perfekcionizmus

Mindig mindenben én akarok lenni a legjobb, ami időnként nagyon hasznos tud lenni, máskor viszont nagyon zavaró. Ezzel együtt jár a megfelelési kényszer, ami nem csak számomra, de a körülöttem élőknek is idegesítő tud lenni. Sokmindenben visszafog, hiszen ha valamit nem gondolok elég jónak, akkor nem is osztom meg másokkal vagy be sem fejezem az adott tevékenységet.

 

Kávézás

Önmagában ez még nem is lenne egy rossz tulajdonság, de az a mennyiség, amit én egy nap alatt be tudok vinni a szervezetembe az már nem egészséges. A minimum napi két elég erős kávé, de van, amikor ennél még többet is megiszom. Erről is elkezdtem már leszokni, mert egyrészt tudom, hogy nem tesz jót a szervezetemnek, másrészt már sokkal kevésbé érzem a koffein élénkítő hatását, így a két kávé után is simán elalszom.

 

Indokolatlan hisztik

Ezt leginkább barátom tapasztalja. Sajnos gyakran van olyan, hogy igazából én sem tudom min, de hisztizem, kiakadok és durcizok. Ami a leginkább rossz ebben az az, hogy én gyakran csak utólag veszem észre hogy már megint minden ok nélkül csináltam ezt.

 

Rendetlenség

A szobám művészbarlang névre hallgat, mert bármivel vagyok félbe az egyből látszik ott. Az ágyamra anyámék rendszeresen elmondják, hogy a disznóólban nagyobb rend van, de nekem mégis így jobb. Valahogy nekem kell az hogy alkotás közben kupi legyen körülöttem, anélkül nem megy. Persze amikor jönnek hozzánk akkor mindent elrakok, de az az állapot nem tart sokáig. Ez nem feltétlen jelenti azt, hogy koszban élek, mert ugyanúgy porszívózom, törölgetek, takarítok, ahogyan mások is, egyszerűen csak hamar visszakerülnek a cuccaim oda ahol én jónak gondolom.

 

Időbeosztás

Szerintem a blogon is (főleg ebben a kihívásban) észrevettétek már, hogy ez nem erősségem. Nos, ez az élet minden területén így van. Maga a tervezés még nagyon jól megy, viszont tervek megvalósítása már kevésbé, így mindig kapkodhatok a végén. Úgy, mint most is a kihívás folyamán.

 

Most ezeket a rossz tulajdonságaimat gyűjtöttem össze nektek. Időnként jó dolog saját magamat is szembesíteni velük.

Nektek milyen rossz szokásaitok vannak?

.

.

.

Dooir

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr8114970790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása