BloggerKépző kihívás 14. nap
Mi van a táskámban?

Ez a hét pontosan úgy telt, mint amire számítottam, azaz semmi időm nem maradt az írásra. Bánom is meg nem is hiszen egy szuper hangulatú tánctáborban lehettem, de lehet, hogy a táncnak ezzel vége számomra. a BloggerKépző kihívásával is sikerült elúsznom, de nem adom fel, a héten megpróbálom behozni a lemaradást.

Mindig hozom a mai témát és amikor csak tudom mellé egy elmaradottat is.

A mai téma: Mi van a táskámban?

bk14.png

Sosem értettem igazán ezeknek a posztoknak a lényegét, hiszen kit érdekelne mi van a másik táskájában, meg amúgy is attól függ mi van benne, hogy éppen hová készül. Most mégis én is elkészítek egy ilyen bejegyzést.

 

  • Kaja

Az allergiák miatt sosem lehetek biztos benne, hogy ahová megyünk ott én is tudok majd enni, ezért pár műzliszelet és néhány szelet kenyér mindig van nálam. Időnként szendvicseket és salátákat is viszek magammal, ha hosszabb útról van szó. Az elmúlt héten például minden nap vittem magamnak külön dobozolva az ebédet, amit az étteremben (ahol a többiek ettek) megmelegítettek nekem.

 

  • Zsepi

Sokáig nem hordtam magamnál zsebkendőt, aztán jött egy orrvérzős időszakom és rájöttem, hogy mindig jó, ha van kéznél (mondjuk azóta mosás előtt a zsebeimet is jobban át kell nézni).

 

  • Telefon

Szerintem ezt a 21. században nem is kell magyaráznom.

 

  • Fülhallgató

Az egyik kedvenc tárgyam. Általában csak buszozás közben használom, de a biztonság kedvéért mindig ott van nálam.

 

  • Toll

Ezt anyámtól tanultam. És meglepően sokszor jól tud jönni, csak figyelni kell, hogy amikor kölcsönadom vissza is kerüljön.

 

  • Notesz

„Akinek nincsen esze legyen notesze.” szokta apám mondani. Egyrészt jól jön kitámasztani a táskát, másrészt bármi eszembe jut, legyen az a bloghoz ötlet vagy egy találkozó egyeztetése, mindig le tudom jegyezni, vagy utána tudok nézni addigra nincs-e programom.

 

Körülbelül ezek azok, amik mindig a táskámban vannak. Ti mit hordtok mindig magatoknál?

.

.

.

Dooir

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr9014946568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása