Túlélőkészlet hideg időkre

tulelokeszlet_hideg_idokre.png

Szerintem lassan már lehet mondani, hogy itt a tél, egyrészt az idő miatt, másrészt mert szombaton már december lesz. A napok óta tartó folyamatos eső egyre inkább lehangol és a korai sötétedés sem a kedvencem. Egyetlen előnyét látom ennek az időszaknak: be lehet kuckózni.

Introvertáltként alapból is szeretek elvonulni, ilyenkor meg még el is nézik nekem. Ha esetleg ti is kedvet kaptatok ehhez a tevékenységhez, akkor itt vannak a szükséges kellékek:

Cat Lying on Carpet

Pihepuha takaró
Ha olyan boltban vagyunk én mindig összetapizom az összes puha plédet. Úgy gondoltam megtaláltam a legsimisebbet, így idén be is ruháztam egyre. Mennyire jól tettem. Nagyon jó meleg, hatalmas, úgyhogy duplán bele tudok bújni és még jól is néz ki. Még ha a házban meleg is van, ebben a szomorkás időben nem árt a plusz melegség. Egyetlen probléma vele, hogy a macskám is odavan érte és időnként befoglalja előlem.

White and Green Throw Pillows

Párnák
Ha már van takaró akkor nem árt, ha vannak hozzá párnák is. Egyrészt remek bunkit lehet belőlük építeni (igen, érett 17 éves létemre szeretem a bunkikat), másrészt, ha csak a hátad mögé rakva a falnak dőlsz már sokkal kényelmesebb.

Woman Carrying Purple Shoulder Bag

Nagy pulcsi
Ha már a berendezéssel megvagyunk áttérhetünk az öltözködésre. Alapból szeretem a pulcsikat, főleg, ha azok picit nagyok, otthon meg még meg sem szólnak, ha ilyeneket hordok. Néhány pulcsim magában elmenne takarónak. A lényeg, hogy kényelmes legyen.

White and Black Today's Goal Print Ceramic Mug Beside Laptop Computer

Tea/kávé
Nálam napszaktól függ a választás. Mindkettőért odavagyok. Ilyenkor bevonulok a szobámba egy nagy adag tejeskávéval vagy valamilyen gyümölcsteával (kedvenceim a Teaház-asak). Sőt a téli időszakban a forrócsoki is jó lehet. Ezek az italok nem csak finomak, de belülről is felmelegítenek minket.

Woman Reading Book

Könyv+zene/sorozat
Mostanra kívülről-belülről felmelegedtünk, de mit is lehet egy ilyen begubózás alkalmával csinálni? Sorozatozni és olvasni. Ha tehetem inkább olvasok, csak nem mindig jutok hozzá azokhoz a könyvekhez, amiket épp szeretnék, ilyenkor jönnek a sorozatok. Bár be kell, hogy valljam kifogytam belőlük, úgyhogy, ha bárkinek van ötlete az légyszi kommentbe írjon miket érdemes nézni.
Ha olvasok akkor szeretek hozzá valami kis háttérzajt hallgatni, ilyenkor legtöbbször valami instrumentális listát hallgatok.

+Nasi
Szeretem, ha van nálam valami kis rágcsa ha elvonulok. Ez lehet keksz, zizi, csicseriborsó, csoki vagy amihez épp hangulatom van. Nem épp a legegészségesebb szokás, de időnként belefér.

 

Ti is szerettek ilyenkor elvonulni? Ha igen, nektek mik az elengedhetetlen eszközeitek?

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr9414392828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása