Üdvözletem!

Üdv mindenkinek! A nevem Dóri (Dooir), már több oldalon próbálkoztam blogolással, mégsem találtam még meg a nekem valót. Úgy döntöttem itt is körülnézek, hátha ez lesz az igazi. Gyakran írok, de sajna csak ritkán van időm posztolni is, így néha előfordulhat néhány hét kiesés, amit gyakran kompenzálok (ha időm engedi) egyszerre több bejegyzéssel.

Szó lesz itt a körülöttünk levő világról, élményeimről, könyvekről, általam kitalált történetekről, programokról, és mindenről amiről véleményem van. Időnként lehetnek régebbi blogjaimról átmentett szösszenetek, de azokkal is lehetőleg aktuális leszek.

Ez most csak egy bevezető, igazán rövid beköszönés lett, de megígérem ennél bőbeszédűbb leszek.

Szép napot mindenkinek aki végigolvasta!

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr7414206717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása