AliExpress-es bevásárlólista sulihoz

Egy hete Facebookon és Instagramon is szavazhattatok, hogy miről látnátok bejegyzést szívesebben. A döntés elég egyértelmű volt, ugyanis egy ember kivételével mindenki az AliExpress-es termékajánlóra szavazott. Úgyhogy el is hoztam nektek ezt a bejegyzést.

aliexpress-es_bevasarlolista_sulikezdeshez.png

És itt jön az amiért annyira nem fogtok szeretni. Mivel a legtöbb boltban is már az iskolakezdést hirdetik, így én is úgy gondoltam, hogy ebben a bejegyzésben a sulihoz ajánlanék pár kiegészítőt.

 

Tollak

Én igazi tollrajongó vagyok. Rengeteg féle tollam van, még akkor is, ha csak egy töredékét használom a gyűjteményemnek. Általában nem szeretem azokat a dolgokat, amikből mindenkinek egyformák vannak és ez nincs máshogy az íróeszközöknél sem. Sok tollam, főleg a kedvenceim AliExpressről származnak. Garantálom, hogy mindenki talál magának valót, akár egyszerű, vékonyhegyű, fánkos, flamingós, egyszarvús, galaxisos, kaktuszos, gyémántos toll illik a stílusához.

 

Tollbetét

Maradjunk témánál. Nagyon szeretek kézzel írni, így nálam elég hamar kifogynak a tollak, viszont úgy már nem érné meg ha minden egyes alkalommal új tollat rendelnék. Az utóbbi időben rászoktam, hogy csak tollbetéteket rendelek. Szerencsére ebből is elég sokféle van, tehát minden tollhoz van jó méret és szinte nevetségesen kevés pénzért.

 

Tolltartó

Tavaly rendeltem innen egy tolltartót, amit azóta is imádok. Ebből is nagyon sokfélét lehet találni, mint a tollakból. Vannak egyszerű, letisztult minták, de vannak extrább, különleges formájúak is. Van fémből vagy vászonból készült és tapasztalataim szerint egyáltalán nem rosszabb minőségűek, mintha itthon vennénk valamelyik boltban, viszont sokkal jobb áron vannak.

 

Hibajavító

Ez szinte mindig évközben jut eszembe, hogy kellene. Szerencsére tavaly kettőt is vettem és annyira jó, hogy eddig csak az egyiket sikerült elhasználnom. Ezekből is rengeteg fajta van, akár személyiséghez, akár atolltartó mintájához könnyen válogathatunk közülük.

 

Jelölőcímke

Személy szerint ezeket nem használom, de sok osztálytársam csinálja azt, hogy a füzetében bejelöli, hogy például innentől ez a költő van, innentől már egy másik téma és így tovább. Szerintem ez egy elég praktikus rendszer, aztán van, aki könyvekben jelöli meg, hogy itt volt egy jó idézet, ez a rész nagyon tetszett és hasonlók. Ilyen címkékből kifejezetten sok van, ami naptárhoz vagy Bullet Journalhoz is használható, úgyhogy ezek közül is bátran lehet válogatni.

 

Szövegkiemelők és filcek

Ilyeneket most rendeltem először és még nem kaptam kézhez, úgyhogy gyakorlati véleményt nem tudok róluk mondani. Viszont nem véletlen, hogy ezek is felkerültek a listámra, ugyanis ezekből is rengeteg féle van. Vannak mini kiemelők, ecsetirónok, pirula formájú kiemelők és ami a legjobb, hogy sokféle színben elérhetőek.

 

Nektek mik szerepelnek a kívánságlistátokon?

.

.

.

Dooir

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr2814994792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása