BloggerKépző kihívás 30. nap
Egy könyv ami befolyásolta az életemet

Elérkezett az utolsó BloggerKépzős bejegyzés. Még pár napja sem gondoltam volna, hogy tényleg eljutok eddig a posztig, de itt vagyok. Ma egy olyan könyvről kell írnom, ami befolyásolta az életemet, de én inkább egy írónő könyveiről írok. Aki pedig nem más, mint Colleen Hoover.

bk30.png

Akik Instagramon követnek, azok tudják, hogy nagy rajongója vagyok az írónőnek. Karácsony környékén több könyvét is megkaptam/megvettem és csak úgy faltam őket. Ahogyan láttam másoknál is nagy népszerűségre tettek szert a könyvei, annyira, hogy a Könyvmolyképző kiadó őszre meghívta az országunkba Colleen Hoovert, amit szerintem már nagyon sokan várnak.

Miben rejlik a könyvei lenyűgözősége? Abban, hogy olyan témákról ír, amiket a legtöbben inkább kikerülnek. Ilyen a megcsalás, a családon belüli erőszak, a fiatalkori terhesség, az otthontalanság. Ami legjobb, hogy ezeket teljesen befogadható módon írja le és a történeteihez a valóságból merít ihletet. Mondjuk ez utóbbi inkább szomorú, mármint az, hogy ilyenek a valóságban léteznek.

Az egyik legnépszerűbb könyve az It ends with us azaz a Velünk véget ér, amit hamarosan megfilmesítenek, ha minden igaz. Én ennek nagyon örülök, mert így olyanokhoz is eljuthat a történet, akik egyébként nem olvasnak. És mi van ebben a történetben, aminek mindenkihez el kell jutnia? A bántalmazás és az, hogy sokan miért maradnak benne egy olyan kapcsolatban, ahol a párjuk fizikailag bántja őket. Számomra igazán megrázó, felébresztő hatással volt ez a könyv és mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy olvassa el.

Az összes könyve segít egy másik nézőpontból tekinteni a dolgokra, úgy ahogyan azt előtte elképzelni sem mertem volna.

Tervezek még írni Colleen Hoover munkásságáról, de most röviden csak ennyit.

Nektek melyik könyv volt befolyással az életetekre?

.

És végeztem a kihívással. El sem hiszem, hogy sikerült, mivel a legtöbb dolgot hamar fel szoktam adni. Köszönöm mindenkinek, aki elolvasta ezeket a bejegyzéseket és remélem nem mentem az agyatokra a kihívással. Most pár nap szünet és utána jönnek a frissebb, aktuálisabb posztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr10014970820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása