BloggerKépző kihívás 13. nap
Kedvenc idézetem

bk13.png

Régebben nem tulajdonítottam nagy jelentőséget az idézeteknek. Persze elolvasgattam őket, megmosolyogtam vagy épp hülyeségnek tituláltam, aztán szépen továbbmentem. Pár éve viszont elkezdtem gyűjteni azokat, amik nagyobb hatással voltak rám. Most ezek közül osztom meg veletek a két kedvencemet.

 

Good girls are bad girls that haven’t been caught.

Ez egy igen nagy kedvencem. Aki esetleg nem angolos volt azoknak: A jó lányok rossz lányok, akiket nem kaptak el. (Így magyarul nem hangzik olyan jól.) A lényeg, hogy a látszat néha csal. A legtöbb osztálytársam például úgy képzeli a mindennapjaimat, hogy tanulok, tanulok, néha sütök, olvasok és leginkább tanulok. Azt, hogy nektek írok, rock koncertekre járok, kertészkedek, motorozok a legtöbben nem is gondolják rólam. Sőt gyakran azok lepődnek meg a rólam kiderülő új infóknál, akik úgy gondolják, hogy ismernek.

Egyébként ez egy 5 seconds of summer dalból származik, a Good girls-ből. Régebben nagy kedvencem volt ez a zenekar, de ami mostanában történt velük, nos elég kiábrándító. A sok autotune, a csillámos arany szemhéjfesték meg a zenék stílusa. Sajnos elérték, hogy kiábránduljak belőlük. A régi dalaikat viszont még mindig imádom, különösen a Good girls-t.

 

Don’t practise until you get it right, practise until you can’t get it wrong.

Ez teljesen kifejezi a maximalizmusomat. Magyarul: Ne addig gyakorolj amíg meg tudod csinálni jól, gyakorolj addig amíg már nem tudod elrontani. Ezt eredetileg, mint táncos idézetet találtam, de igazából az életem minden területére igaz ez. Legyen szó tanulásról, jogsiról, táncról, addig csinálom amíg már nem tudom elrontani és elég jónak találom. Jelenleg azon gondolkodom, hogy jelentkezzem-e nyelvvizsgára, de mivel még nem érzem elég jónak a tudásomat, inkább még ezt is halasztom.

Még a tavalyi tánctáborban volt egy hátrabukfenc-szerű mozdulatunk, amit nem tudtam elég szépen megcsinálni, így itthon gyakoroltam nagyon sokat. Másnap lila vállal mentem és még az edzőm is megijedt, hogy mit csináltam vele. A jó hír, hogy azóta tényleg nem tudom elrontani azt a mozdulatot.

Egyébként a perfekcionizmus nem feltétlen egy jó tulajdonság. Például a gépemen rengeteg bejegyzéskezdemény van, amiknek a témája sem rossz, de egyszerűen nem tudtam elég jóra megírni. Igazából lehet, hogy ha más olvassa, annak nem tűnik annyira rossznak, mint ahogyan én gondolom. Ezt sosem tudjuk meg, mivel nincs ahhoz bátorságom, hogy ezeket a félkész írásokat megosszam veletek.

 

Nektek vannak kedvenc idézeteitek? Ha igen, miért pont azok?

.

.

.

Dooir

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr3014970768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása