BloggerKépző kihívás 10. nap
Egy híresség, akivel találkoztam

Na mostmár tényleg ide-oda ugrálok a BloggerKépző kihívásának napjai között, de remélhetőleg még júliusban meglesz mind a 30 bejegyzés.

Ma a 10. napit írom, ami nem más, mint: Egy híresség, akivel találkoztam

bk10.png

Ezen sokáig gondolkodtam, hogy kiről írjak, miről írjak hiszen épphogy csak összefutásnak nevezném a legtöbb hírességgel való találkozásomat, úgyhogy inkább a legemlékezetesebb élményeimet írom le.

Pohl Mihály
Akik esetleg nem ismernék, a Lord nevű zenekar frontembere. Ez a zenekar volt az amelyik miatt rocker lettem, az ő koncertjükön voltam először és azóta sok másik alkalommal. Egyszer úgy mentünk koncertre, hogy volt Lordos pólóm, telefontokom (mondjuk telefonom akkor még nem volt), karkötőm, plüssmacim. Éppen a Lord butikot nézegettük amikor elsétált mellettünk Pohl Misi, én köszönni akartam neki, de döbbenetemben egy hang nem jött ki a torkomon. Szerintem ezt az énekes is láthatta és odalépett és megsimogatta az akkor kb 8 éves kis rocker pofiját. Így leírva kissé fura, de ott mély nyomot hagyott bennem.
Egy Tatabányai koncertről is vele kapcsolatos élményem van. Alapból tudni kell, hogy nem szoktam előre menni koncerteken, mert pici vagyok és eltaposnak. Az említett koncertre barátommal mentünk, aki viszont szeret az első sorban állni, így odamentünk. Koncert közben szokott olyan lenni, hogy az énekes lenyúl a színpadról, megfogja az első sorban állók kezét, vagy csak E.T. pacsizik (azaz csak összeérintik a mutatóujjukat). Na és ott az első sorban Pohl Misi megfogta az én kezemet is. Egész este nem lehetett letörölni a vigyort a fejemről.

Erős Attila
Szintén a Lord zenekar tagja, méghozzá a szólógitáros (egyébként meg az egyik legjobb gitáros, akit valaha láttam). Egyszer a szülinapom előtti este játszottak a közelben, úgyhogy elmentünk a koncertre és (biztos, hogy nem csak én találtam ki, mert anyám is látta) Erős Attila rám kacsintott. (nem nehéz engem lenyűgözni)

Leiner Laura
Írókat nem igazán szoktak hírességek közé sorolni, de én mégis ezt teszem. Imádom a könyveit, így természetesen jártam már az ezekkel kapcsolatos rendezvényeken. Már 4 SzJG találkozón és egy dedikáláson találkozhattam az írónővel. Sajnos a beszélőkém ott sem működött, úgyhogy, ha jól emlékszem csak köszöntem és mást képtelen voltam mondani. Mind az öt alkalommal.

Kárpátia zenekar
Itt egybeveszem az egész zenekart, ugyanis koncert után nem egyszer előfordult már hogy velük beszélgettünk. Ennek két oka van, egyrészt nagyon közvetlenek és jófejek, másrészt a barátomék személyesen ismerik a billentyűs családját.

Nincs sok hírességgel kapcsolatos élményem, de amik vannak azokat sokáig őrzöm emlékként.

Ti találkoztatok már hírességgel?

.

.

.

Dooir

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr9314969144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása