Éves célkitűzés

eves_celkituzes.png

Remélem mindenkinek jól kezdődött az Újév! Mindenki evett virslit, lencsét és megfogadtatok mindent, amit az évben el szeretnétek érni.

Én eddig nem szoktam fogadalmakat tenni, de az utóbbi időben minden hónapban új célokat tűztem ki magam elé, most pedig az egész évre választok célokat. Ezeket pedig veletek is megosztom.

  • Nyelvvizsga
    Sajnos az iskolában nincs olyan színvonalon a nyelvtanulás, hogy egy középfokú nyelvvizsgát le tudjak tenni, pedig lassan már nem ártana. Viszont tanárhoz sem vagyok hajlandó járni, meg hát nagyon időm sincs rá, így magamat készítem fel. Őszintén nem tudom mikorra sikerül teljesen felkészülnöm, de bízom benne, hogy legkésőbb nyárra meg tudom csinálni.


  • Jogosítvány
    Igazából én még nem érzem magam késznek rá, hogy autót vezessek. Kismotoros jogsim az már van, és amerre megyek arra teljesen jó a robogó is, de a szüleim ragaszkodnak hozzá, hogy 17 évesen megcsináljam autóra is, így ennél sincs több időm, mint nyárig.


  • Infoérettségi - lehetőleg ötösre
    Idén előrehozott érettségit tervezek tenni informatikából. A tanárom nagyon bízik benne, hogy maximum pár pontot veszítek és ötös lesz. Én is remélem, hogy a lehető legjobban sikerül majd.


  • Rutinná tenni az írást
    Szerintem észrevettétek a blogon, hogy vannak időszakok amikor egy héten 5 bejegyzés is kikerül van, amikor meg 3 hétig semmi. Ez azért van mert, ha van időm és kedvem leülök írni és szinte egyből meg is osztom. Szeretném, ha jobban el lenne osztva, így idén megpróbálok kissé előredolgozni, hogy ne legyenek kihagyások.


  • Olvasás – legalább 12 könyv
    Tavaly olvasási válságba kerültem, mostanra viszont visszajött a kedvem az olvasáshoz. Nincs sok időm olvasni, leginkább csak este elalvás előtt, de így is szeretnék minden hónapban legalább egy könyvet elolvasni. Szerintem ez még teljesíthető.


  • Fejlődni cukrászkodásban
    Szerintem már volt említve, hogy cukrásznak készülök. Utóbbi időben hiába csinálok egyre több tortát nem fejlődöm. Pedig, ha ebből szeretnék pár év múlva megélni akkor nem ártana, ha javulnának a sütijeim. Konkrétan nem tudom melyik részen lenne érdemes a legtöbbet gyakorolni (talán fondantfigurákat kellene csinálnom, vajkrémbevonatot tökéletesíteni, mentes piskótákkal kísérletezni, cukorvirágokat készíteni…).


  • Rendrakás a szobámban
    Idő és hangulat hiányában évek óta elmaradt a szobámban a nagytakarítás, pedig nem ártana. A polcokon sok olyan dolog összegyűlt, amikre nincs szükségem. Idén szeretném leüríteni ezeket a polcokat és tényleg olyan dolgokat megtartani, amiket használok is (plusz így több könyv fér majd el a polcokon).


  • Rendszeresen használni a BuJo-t
    Már volt Bullet Journallal kapcsolatos poszt és a jövőben is tervezek ilyeneket csinálni, sőt talán még a sajátomat is megmutatom nektek (persze ha van rá igény). Imádom az én kis mindenes füzetemet, de nem mindig sikerült rendszeresen használnom. A legtöbb hónapnál úgy néz ki a Habit tracker, hogy kb két és fél hétig mindent rendesen vezetek, jelölök benne majd a hónap végére mintha egyszerűen elfelejteném teljesen kihagyom. Idénre új oldalakat is bevezettem, kíváncsi vagyok ezek használatban hogyan fognak működni. 


  • Instagram
    A blognak alig egy hónapja elindítottam egy Instagram oldalt. Nos, mint az kiderült nagyon nem értek a posztoláshoz, ebben szeretnék fejlődni idén. Egyrészt jobb képeket, másrészt jobb tartalmakat szeretnék megosztani veletek. Ha ehhez van ötletetek, akár képszerkesztő app vagy ötletek a posztoláshoz azt nyugodtan írjátok meg nekem.

 

Ti milyen célokat tűztetek ki idénre?

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr3314528460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása