Őszi céljaim

oszi_celjaim.png

Időnként szeretek célokat kitűzni magam elé, valamilyen szinten ezek is motiválnak. Minden évszakra készítek (általában csak fejben) egy „bakancslistátamit most veletek is megosztok. Azért tettem idézőjelbe, mert ahogy azt látni fogjátok nem minden pont az a tipikus bakancslistás tétel.

  • Levélkupacba ugrani
    Most őszintén, ismertek olyan gyereket, aki ne szeretne levélkupacba ugrani? Én nem. Osztálytársaimmal pedig minden évben jól el szoktunk szórakozni, ha találunk egy-egy kis dombocskát. Persze azért ésszel, hogy ne kelljen utánunk senkinek se plusz munkát végeznie. Ez természetesen az idei őszből sem maradhat ki.

  • Fejleszteni az angolomat
    Az iskolámban nem kifejezetten jó a nyelvoktatás (értsd: szar) úgyhogy már a nyáron is több nyelvtanfolyamon vettem részt és nem szeretném, hogy ez a tudás kárba vesszen. Sajnos még mindig nem tartok azon a szinten, hogy elmenjek nyelvvizsgázni, de már egyre közelebbinek tűnik. (Van olyan tanár, aki szerint simán mehetnék és van olyan, aki szerint legkésőbb tavaszra meglesz. Ezek elég bíztatóak) És ezért sem szeretnék leállni az iskola melletti tanulással, csak még az órarendvariálások és egyéb programok szervezése mellett erre nem jutott időm.

  • Lerakni a balspárgát
    Nem tudom ezt már említettem-e már, de táncolok. Több mint 11 éve a csapat tagja vagyok (igazából amióta létezik a csapat azóta ott táncolok). Hivatalosan jazz balettet táncolunk, de gyakorlatilag minden van benne a funkytól a hipp hoppon át a balettig minden. Sok látványos elem van a koreográfiáinkban, amikhez sok sok (soksoksoksoksok) nyújtás kell. Nyár elejére már stabilan le tudtam rakni a bal spárgámat is (a jobb évek óta lenn van), de orvosi utasításra 3 (HÁROM!) hónapig kerülnöm kellett a táncot és a nyújtást. Nagyon hosszú hetek voltak ezek, hiszen a tánc a mindenem. Természetesen nem merevedtem teljesen vissza, de lényegesen csúnyábbak a mozdulataim és a bal spárgámat már nem tudom stabilan lerakni, legfeljebb pár másodpercig tartani. Szeretnék minimum a júniusi szintemre megint elérni és ha lehet tovább folytatni.

  • Fotózni
    Tavasszal kiderült, hogy nincs is olyan rossz érzékem a fotózáshoz és ráadásul még tetszik is. Igaz csak egy telefonnal készítem a képeket mégis van 1-2, ami meglepően jól sikerült. Akkor legfőképp virágokat és bimbókat fotóztam, nyáron pilléket és szántóföldeket. Ősszel a színes leveleket tervezem lencsevégre kapni elsősorban, de ezt általában a pillanat adja. Ha mégsem jönne össze a szép táj, még akkor is ott a macskám, majd fotózom őt, így tuti szuper aranyos képek lesznek. :) 

f2diqq3lut.jpg

  • Sokat írni
    Ha már elindítottam ezt a blogot, szeretném, ha értelme is lenne. Próbálom minél hamarabb értelmes (esetleg érdekes) tartalommal feltölteni, de még bőven akad mit csiszolni a stílusomon. Most még nem találtam meg igazán a hangomat és szerintem a több gyakorlás ezen is segítene. Egyébként pedig az írás jól működik stresszlevezetésként így szeretném ezt is beleépíteni a mindennapi rutinomba. Lehet (biztos), hogy nem fogok minden nap posztolni, de magamnak akkor is meglesznek a kis szösszeneteim.

  • Többet edzeni
    Nyáron ahogy nem voltam táncolni úgy az egyéb edzések is kimaradtak. Szerintem látszik is a felülések és guggolások hiánya, így ezeket szeretném visszahozni. Igazából már el is kezdtem és megint sikerült rájönnöm, hogy ha elkezdem akkor nehezen állok le. Viszont a tegnapi ilyen edzésemtől olyan izomlázat sikerült szereznem, hogy ma a járásomat inkább vánszorgásnak nevezném. Anyám szerint enyhén mazochista vagyok, ebben lehet, hogy van valami.

  • Halloweeni tortát csinálni
    Az egyik korábbi bejegyzésemben említettem, hogy mennyire oda vagyok a halloweenért. Azt még nem tudjátok rólam (de most elárulom), hogy cukrász szeretnék lenni. Imádok a konyhában lenni és mindenféléket kotyvasztani, kreálni, amire néha azt hiszik a körülöttem levők, hogy nem is ehető, mert szerintük az egy plüss (ezt egy fondant unikornisomra mondta a mamám) vagy ilyesmi. Tavaly halloweeni mézeskalácsházat csináltam, ami szerintem sokkal jobb lett, mint a szokásos karácsonyi. Viszont senki nem ette meg. Én nem ehettem (allergiák miatt), más meg nem merte lebontani. Idén azt tervezem, hogy egy tortát készítek, amiből így mindenkinek muszáj lesz ennie. (Legalábbis, ha nekik nem lesz túl fura, mert van pár érdekes ötletem)

  • Minél több koncerten ott lenni
    A naptáramba eddig három koncert van beírva őszre, de így is jönnek közbe a programok. Olyan együttesek lesznek, akiket imádok és kb. ezer koncertjükön voltam (pl. Dorothy) és vannak olyanok is akiket élőben még nem láttam (pl. Leander Kills). Nagyon remélem, hogy el tudok jutni ezekre a koncertekre (esetleg még többre is), hiszen suliidőben igazából ezek jelentik nekem a kikapcsolódást és feltöltődést (ilyenkor ki tudom üvölteni magamból a heti stresszt)

  • Írni egy novellát
    Még februárban bekerültem egy tehetséggondozó programba, ahonnan azóta több versenyfelhívást is kaptam. Írással kapcsolatban is volt pár pályázat, de elsősorban novellákat kértek. Nos rengetegszer nekifutottam, de eddig még nem sikerült semmi értelmeset/használhatót összehoznom, de nem adom fel. Ősszel szeretnék összehozni egy saját történetet, valószínűleg elég rövid lesz, de akkor is megpróbálom. (Ilyenkor jön elő kissé a maximalizmusom és a csakazértismegtudomcsinálni érzés)

Nektek milyen terveitek vannak őszre? Ti szoktatok bakancslistát készíteni?

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr2714235487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása