BloggerKépző kihívás 7. nap
10 kedvenc ételem

Kicsit későn sikeredett ezt megírnom, de ma elkezdődött a tánctábor, így valószínűleg a héten még lesznek ilyen alkalmak. Jöjjön a 7. napi téma: 10 kedvenc ételem

bk07.png

Elsőre talán könnyűnek tűnik ez a feladat, de szerintem nem az. Főleg nekem, hiszen a kedvenceim olyan gyorsan változnak ahogyan az évszakok. A kihívás kedvéért viszont megpróbálom összeszedni a 10 abszolút kedvencemet.

  1. Rakott ételek
    Ez az, amit bármikor képes vagyok megenni, bármilyen formában. Rakott krumpli, cukkini, karfiol, brokkoli szinte mindent imádok, amiből rakottat lehet készíteni. A legjobb, ha van még benne kolbász, a tetején sajt, tálalásnál pedig egy kis tejföl is mehet rá.

  2. Sült csirke
    A húsokat elég sok féle formában szeretem. A kedvencem ezek közül az egyszerű, fűszeres sült csirkedarabkák. Nagyon egyszerű, nagyon gyorsan elkészül és hatalmas mennyiséget meg tudok enni belőle.

  3. Sült batáta
    A batáta vagy édesburgonya lett az utóbbi időben az egyik nagy kedvencem. Pár perc alatt megsül és nagyon, nagyon finom. Lehet magában is enni (pl. filmnézéshez szinte mindig sütök egy adagot) vagy akár köretként az ebédhez. Idén már a kertünkbe is ültettünk, úgyhogy már nagyon várom, hogy megérjenek.

  4. Gumicukor
    Oké, nem kifejezetten étel, de attól még imádom. Akár a retró bocskorszíjról, akár a legújabb Haribóról van szó rám bármikor lehet számítani az elfogyasztásukban. Szerencsémre a legtöbb gumicukor mindentől mentes, amiket nem ehetek, így ez egy plusz pont az édesség mellett.

  5. Rántott ételek
    Ezek szintén olyanok, amiket bármikor megennék, ha nem lennének allergiáim. Persze más lisztekkel, tojáshelyettesítéssel lehet hasonlót létrehozni, de azt az ízt és állagot, ami a hagyományos rántotthús/cukkini/gomba nem lehet teljesen leutánozni.

  6. Kenyér
    Talán fura egy ilyen listán ezt látni, de ha már a rántotthusit is előszedtem elgondolkodtam mi hiányzik még az allergia előttről. Ez pedig nem más, mint a kenyér. Persze nem akármilyen, hanem az amelyiknek kemény roppanós a héjja és finom puha a belseje.

  7. Sajtok
    A bűnös szokásaim című bejegyzésben már olvashattatok a sajtok iránti imádatomról. Hiába tiltólistás a tej időnként muszáj 1-1 szeletet/csíkot/falatot megennem. Egyszerűen nem tudok ellenállni neki.

  8. Cupcake vagy minimuffin
    Természetesen a normál muffint is szeretem, de a kisebb testvérét talán egy fokkal jobban szeretem. Mivel picike, így nem kell leülni, tányért elővenni, elég csak a tálca mellett mászkálni és varázslatos módon eltűnik mind.

  9. Krémes, habos sütik
    Szerintem ezt nagyon nem is kell magyaráznom. Szerencsémre a családban mindig találok partnert egy jó kis sütizésre.

  10. Kávé
    Gondoltam a tizedik helyre befér egy nem étel. A kávé hatalmas szerelmem. Óriási adagot képes vagyok belőle elpusztítani és ha koffeinmenteset iszom akkor még aludni is tudok tőle (bár azért a normál után is képes vagyok elaludni) Mióta nyáriszünet van és itthon vagyok a mamával minden nap közös programunk a kávézás és persze közben minden fontos történést ki tudunk beszélni.

Ezeket sikerült összeszednem, mint a 10 kedvenc ételem. Nem egy hagyományos lista, de mint már említettem én sem vagyok teljesen átlagos.

Nektek mi a legkedvencebb ételetek?

.

Dooir

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr8214932570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása