BloggerKépző kihívás 2. nap
20 tény rólam

Eddig egész jól haladok a kihívással. (Mondjuk lehet azért, mert még csak a második napnál tartok) Ha esetleg valaki lemaradt, hogy mi is ez az az előző bejegyzésemből informálódhat.

A második BloggerKépzős téma: 20 tény rólam

bk02.png

  1. A családból csak nekem van kék szemem és csak én nem vagyok szemüveges (vagyis elvileg a dédpapámnak is kék volt, de őt nem ismertem)

  2. Lány létemre motorozok (mondjuk most épp nincs motorom, de folyamatosan nézem az újakat)

  3. Még mindig plüssökkel alszom, név szerint Tigrissel és Dörmivel

  4. Nem tudok teljes csöndben aludni

  5. Nagyon rendetlen vagyok a szobámban, de én így is átlátom a káoszt (szerintem itt a saját rendem van)

  6. Rengeteg kávét képes vagyok meginni, de bármikor jót alszom utána, ezzel szemben a húgom pár csepptől hajnalig pörög

  7. 12 éve jazz-balettozom, ezzel az egyik legrégebbi tag vagyok a csapatban

  8. Az első fizetésemből egy gitárt vettem (azóta sem tanultam meg rajta játszani)

  9. A húgomat mindig a nővéremnek nézik

  10. Én vagyok a tipikus „jógyerek” a környezetemben

  11. Nagyon rossz vagyok a tervezésben, vagyis inkább a tervek betartásában

  12. A legszívesebben meséket nézek vagy pszicho-thrillereket (pont passzol a kettő)

  13. Több mint 120 filcem van amiket órákig képes vagyok rendezgetni

  14. Sok dologra allergiás vagyok így bárhová megyek mindig van nálam kaja

  15. Imádom az angyalszárnyas dolgokat

  16. Gyűjtöm a köveket, kristályokat

  17. Erőteljesen introvertált vagyok, idegenek közelében meg sem tudok szólalni

  18. Maximalista vagyok (nagyon)

  19. Papírom van róla, hogy nem nyírhatok füvet

  20. Régebben verseket írtam

Nos ez a 20 dolog jutott eszembe magamról. Nem feltétlen érdekesek, de ez mind én vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr1214923364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása