BloggerKépző kihívás 1. nap
Bemutatkozás

Sziasztok! Aki követ Instagramon vagy Facebookon, az már olvashatta, hogy júliusban minden napra készülök bejegyzéssel. Ehhez több dolog is hozzájárult. Először is megint sikerült elhanyagolnom a blogot, a jogsi, érettségi, nyelvvizsga, nyaralás katyvaszában, másodszor úgy érzem így lassan egy év után nem baj, ha több dolgot is megtudtok rólam, a billentyűzet mögötti emberkéről, harmadszor pedig egy remek kihívás jött velem szembe egy blogos facebook csoportban, aminek a lényege, hogy 30 napon át minden nap írjunk. Ezt szeretném most teljesíteni, remélem sikerülni is fog. Mivel tegnap még nyaralni voltam, ezért én egy nap csúszással indítok, aztán lehet majd behozom a lemaradásomat időközben.

bk01.png

Az első napi téma a bemutatkozás. Szóval ki is vagyok én?

Dooir vagyok, azaz hétköznapian Dóri. Az egyik barátnőm kezdett el valamiért Dóirnak hívni, aztán rám ragadt ez a név. Sok netes játéknál nem lehet ékezetes betűket írni, így jött a két o betű. 17 éves vagyok, augusztustól hivatalosan felnőtt (azaz akkor töltöm a 18-at), bár lelkileg jobban tudok azonosulni az alsós kisgyerekekkel. Tipikus falusi vagyok, rocker, introvertált, állatbarát és könyvmoly. Jelenleg közgazdaságot tanulok, de majd cukrászként szeretnék dolgozni.

 

Az írás nálam nem új keltű dolog. Amikor megtanultam írni, elkezdtem naplót vezetni és meséket írni a húgomnak, hogy ne mindig ugyanazokat hallgassa. Amikor nagyobb lettem és megismerkedtem az internettel és a blogok világával, létrehoztam az első blogomat. Abba még pár osztálytársam is besegített, jó értékeléseket írtak nekem és rendesen növelték a nézettségemet. Akkor tényleg mindenről írtam és azt akartam, hogy mindenkinek szóljon a blog. Volt külön focis, autós részleg a fiúknak, szépségápolás és divat a lányoknak és egy csomó olyan dolog, amiről úgy gondoltam másokat érdekelhet. Ez volt ötödikes koromban. Aztán sajnos elfogyott a lelkesedés a tanárok elkezdték nyomni a készüljünkafelvételiremertsenkikleszünk örök slágert, így végül a blog törlése mellett döntöttem.

Később még párszor nekifutottam a blogolásnak. Nagyon sok 1-2 hétig élő oldalt hoztam létre, de egyiket sem sikerült tartósabban működtetni. Aztán 2017 márciusában írtam egy „levelet”, amit szerettem volna megosztani az egész világgal, de mégis névtelenül. Ekkor hoztam létre reblogon az In My Mind-ot az IMWM elődjét. Sajnos, nem sajnos pár hónap múlva rá kellett döbbennem, hogy elég gyenge blogmotort választottam, így kötöttem ki a blog.hu-n.

Azóta pedig ismeritek a történetet. Itt vagyok és itt leszek, írok, amit és amikor tudok és ha valamit jónak ítélek meg, azt ti is láthatjátok.

Ha esetleg szeretnétek ti is teljesíteni a kihívást, akkor a BloggerKépző facebook csoportba belépve érhetitek el a napi témákat és láthatjátok a többiek írásait.

A bejegyzés trackback címe:

https://imwm.blog.hu/api/trackback/id/tr4214923126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása